2016-11-14 17:10:26
Projekt - Olimpijada čitanjaZnati čitati znači imati ključ koji otvara sva vrata. Voljeti čitati znači otključavati uvijek nova i nova vrata koja vode prema znanju, dobroti i samopouzdanju.
Željka Horvat-Vukelja
Olimpijada čitanja projekt je koji traje šest mjeseci, a u njoj sudjeluju učenici sedmoga razreda.
Cilj je poticanje čitanja književnih djela izvan lektirog popisa.
Projekt traje šest mjeseci i ima tri kruga. Krugovi traju otprilike dva mjeseca.
Učenici dobivaju popis od osam knjiga. Svaka knjiga nosi određen broj bodova s obzirom na težinu sadržaja knjige, broj stranica i dostupnost knjige.
Svaki natjecatelj odabire koje će knjige pročitati s popisa. Da bi ostao u igri, mora prikupiti 30 % bodova od ukupno zadanih bodova za prvi krug. Natjecatelji koji u prvom krugu ne ostvare dovoljan broj bodova, ispadaju iz igre.
Kao dokaz o pročitanim knjigama učenici će zapisati dojam o pročitanoj knjizi od 100 riječi.
U završni krug natjecanja ulaze učenici koji su ostvarili 40% bodova od ukupnoga broja bodova u dvama krugovima. Nakon završnog kruga na test provjere pročitanih djela ulaze samo oni učenici koji su osvojili 60% od ukupnog broja bodova u svim trima krugovima.
Pobjednik je Olimpijade čitanja učenik koji postigne najviše bodova na provjeri znanja. Osim prigodne nagrade učiteljica hrvatskoga jezika će ga nagradit trima peticama.
Popis knjiga:
1. Rachel Hawkins, Hekatina škola - 25 bodova
2. R. L. Stine, Igra istine - 20 bodova
3. R Riordan, Kradljivac gromova - 30 bodova
4. C. S. Lewis, Kronike iz Narnije - Konj i njegov dječak - 20
5. Zoran Pongrašić, Djevojčica koja je preskočila nebesa ili Gum gumi - 15
6. Miro Gavran, Zaboravljeni sin - 15 bodova
7. Damir Miloš, Bijeli klaun - 15 bodova
8. Šime Storić, Poljubit ću je uskoro, možda - 10 bodova
|