Promišljanja o srednjoj školi
Autor: Boris Aračić, 17. 3. 2014.
Na kraju osnovnoškolskog obveznog obrazovanja, učenici se nalaze na jednom od prvih životnih raskrižja. Trebaju donijeti odluku o vrsti daljnjeg školovanja i to nije nimalo laka odluka. Nameće im se puno pitanja: što dalje, koji put je najbolji, koja škola mi najbolje odgovara, itd. U glavi se stvara kaos sačinjen od informacija koje dolaze sa svih strana.
Da bi uspješno prokrčili put kroz mnoštvo informacija o raznim srednjim školama i uspješno odabrali buduću školu, važno je da učenici razmisle u čemu su dobri, što ih zanima i kakvim poslom se jednog dana žele baviti, jer „pronađemo li posao koji volimo nikad nećemo imati osjećaj da se mučimo.“ Na satu razredne zajednice, učenici osmog razreda su promišljali o srednjoj školi koju žele upisati, kakvim zanimanjem se u budućnosti žele baviti, što smatraju najvećim životnim uspjehom, kako kreiraju slobodno vrijeme, kakve aktivnosti ih najviše raduju, itd.
Nadamo se da im je aktivnost pomogla u stvaranju jasnije predodžbe o tome tko su, gdje su se uputili i kakvu budućnost priželjkuju. Ravnatelj, nastavnici i pedagoška služba im stoje na raspolaganju za sva pitanja i savjetovanje jer čeka nas velik posao, uspješan upis u srednje škole i kvalitetan nastavak školovanja.
Antonia Radeljak, pedagoginja
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ukupno: 177939
Ovaj mjesec: 184
Ovaj tjedan: 152
Danas: 61