preskoči na sadržaj

Osnovna škola Selca

 > Naslovnica
Vijesti

Promišljanja o srednjoj školi

Autor: Boris Aračić, 17. 3. 2014.

Na kraju osnovnoškolskog obveznog obrazovanja, učenici se nalaze na jednom od prvih    životnih raskrižja. Trebaju donijeti odluku o vrsti daljnjeg školovanja i to nije nimalo laka odluka. Nameće im se puno pitanja: što dalje, koji put je najbolji, koja škola mi najbolje odgovara, itd. U glavi se stvara kaos sačinjen od informacija koje dolaze sa svih strana.  

 

Da bi uspješno prokrčili put kroz mnoštvo informacija o raznim srednjim školama i uspješno odabrali buduću školu, važno je da učenici razmisle u čemu su dobri, što ih zanima i kakvim poslom se jednog dana žele baviti, jer „pronađemo li posao koji volimo nikad nećemo imati osjećaj da se mučimo.“ Na satu razredne zajednice, učenici osmog razreda su promišljali o srednjoj školi koju žele upisati, kakvim zanimanjem se u budućnosti žele baviti, što smatraju najvećim životnim uspjehom, kako kreiraju slobodno vrijeme, kakve aktivnosti ih najviše raduju, itd.

Nadamo se da im je aktivnost pomogla u stvaranju jasnije predodžbe o tome tko su, gdje su se uputili i kakvu budućnost priželjkuju. Ravnatelj, nastavnici i pedagoška služba im stoje na raspolaganju za sva pitanja i savjetovanje jer čeka nas velik posao, uspješan upis u srednje škole i kvalitetan nastavak školovanja.

Antonia Radeljak, pedagoginja

 




Vrijeme


 

 

Zrnca mudrosti

"Tko želi nešto naučiti, naći će način; tko ne želi, naći će izliku."

Pablo Picasso  

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Korisni linkovi
Anketa
Koje polugodište unutar školske godine vam je draže?



Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 2. 2012.

Ukupno: 165396
Ovaj mjesec: 709
Ovaj tjedan: 153
CMS za škole logo
Osnovna škola Selca / Šetalište Rajka Štambuka 2 , HR-21425 Selca / os-selca.skole.hr / ured@os-selca.skole.hr
preskoči na navigaciju