preskoči na sadržaj

Osnovna škola Selca

SAMOPOŠTOVANJE KOD DJECE

Autor: MIRJANA ČELAR, 2. 3. 2016. 10:34

[više]

DRAGI UČENICI, UŽIVAJTE U ZASLUŽENIM LJETNIM PRAZNICIMA...

Autor: MIRJANA ČELAR, 30. 6. 2015. 11:48

[više]

PORUKA OSMAŠIMA... Vijest ima dokument u privitku

Autor: MIRJANA ČELAR, 30. 6. 2015. 11:38

Želim vam siguran let u novi početak i sreću na svim daljnjim životnim putevima!

                                                        Vaša pedagoginja wink

ps. U nastavku je ppt prezentacija!

[više]

MAJČIN DAN

Autor: MIRJANA ČELAR, 10. 5. 2015. 11:48

MOJOJ MAMI

Ja nisam više mala
da darujem ti cvijet,
nit' sam sasvim stasala
da poklonim ti svijet.


Za tvoj dan, mila mama,
kažem ti veliko hvala,
za svaku riječ, osmjeh i dodir
koji si meni dala.


Svu nježnost tvoju, snagu i ljubav
želim ti vratiti.
Jednoga dana kad odrastem
moći ću sve shvatiti.

Besane noći, zubiće prve,
Cijenit' ću tad i sama.
Znat' ću da ništa teže i ljepše
nema već biti mama.

 

[više]

1.5. MEĐUNARODNI PRAZNIK RADA

Autor: MIRJANA ČELAR, 1. 5. 2015. 21:55

8 + 8 + 8

Cijelo 19. st. bilo je obilježeno bezdušnim iskorištavanjem radnika. Niske nadnice i višesatni dnevni rad, od 12, čak i 18 sati za odrasle pa i djecu, iscrpljivao je ljude koji su u svim zemljama razvijenog kapitalizma štrajkovima zahtijevali dostojnije uvjete rada i života. Štrajkaški pokreti doživjeli su najveći zamah u SAD-u. 
Dana 1. svibnja 1886. godine u Chicagu je prosvjedovalo oko 40 000 radnika ističući zahtjeve simbolizirane u 3 osmice: 8 sati rada, 8 sati odmora i 8 sati kulturnog obrazovanja. Policija je intervenirala oružjem i ubila šest, a ranila oko 50 radnika. Mnogo je prosvjednika uhićeno, a vođe štrajka izvedeni su pred sud. Petero ih je osuđeno na smrt, a trojica na dugogodišnju robiju. 

Narodne novine, 1. svibnja 1890.
U spomen na krvoproliće u Chichagu, na 1. kongresu Druge internacionale 1889. godine odlučeno je da će se 1. svibnja svake godine održavati radničke prosvjede. Već od sljedeće 1890. godine taj datum postaje međunarodnim danom opće solidarnosti radništva. I u Hrvatskoj praznik rada počeo se slaviti 1890. godine. Hrvatski radnici istaknuli su zahtjeve u znaku tri osmice. Zagrebački su radnici kao uvod u proslavu te godine održali niz štrajkova i skupova. U zgradi Hrvatskoga doma, kako su pisale Narodne novine, govornici su na velikoj radničkoj skupštini pred 1000 radnika naglašavali: "Mi smo za rad, ali hoćemo živjeti kao ljudi".

[više]

SRETAN USKRS!

Autor: MIRJANA ČELAR, 5. 4. 2015.

[više]

2.4. SVJETSKI DAN SVIJESTI O AUTIZMU

Autor: MIRJANA ČELAR, 2. 4. 2015. 12:59

2. travnja obilježava se kao Svjetski dan svijesti o autizmu, a time se želi skrenuti pozornost na sve veći broj autističnih osoba, odnosno onih koje imaju određeni neurobiološki poremećaj koji se manifestira nizom prepoznatljivih i manje prepoznatljivih pokazatelja, od kojih su najčešći teža socijalizacija i komunikacija s okolinom, poteškoće u verbalnoj komunikaciji, tečnosti izražavanja misli i razumijevanja slikovitog i dvosmislenog govora, potreba za poštivanjem ustaljenog reda i obavljanje svakodnevnih obveza na istovjetan, gotovo ritualan način, češća potreba za odvajanjem od drugih osoba, opsesivno fiksiranje na određene sadržaje. 

 

[više]

21.3. SVJETSKI DAN DOWN SINDROMA

Autor: MIRJANA ČELAR, 21. 3. 2015. 17:34

http://harfa.hr/clanak.asp?id=174&n=Prvi+Europljanin+s+Downovim+sindromom+koji+ima+fakultetsku+diplomu

[više]

21.3. PRVI DAN PROLJEĆA Vijest ima dokument u privitku

Autor: MIRJANA ČELAR, 21. 3. 2015. 17:21

POZIV PROLJEĆA


                                                              Ratko Zvrko

Poslije duge hladne zime

Proljeće nas opet zove:

"Iz ladica izvadite

One vaše lijepe snove

I krenite sada za mnom;

Ja vam nudim carstvo cvijeća,

Ja vam dajem svoje laste

I pupoljke sa drveća.

Pod mojim se suncem rađa

Svud uokrug život novi;

Pod mojim će suncem, znajte,

Procvjetati vaši snovi."

 

PS. Kad se klikne na "više", slijedi prezentacija - Proljeće. Uživajte!

 

[više]

20.3. MEĐUNARODNI DAN SREĆE

Autor: MIRJANA ČELAR, 20. 3. 2015. 17:15

"Sretan čovjek je kao sunce: kud god prođe - sjaji!" 

https://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU

 

[više]

IZBOR (budućeg) ZANIMANJA

Autor: MIRJANA ČELAR, 16. 3. 2015. 14:35

Kad su posve mala, djeca se putem igre i mašte "zaljubljuju" u određena zvanja. No, kod većine djece, afiniteti se ipak mijenjaju. Kako rastu, djeca otkrivaju svoje talente, i u najboljem slučaju ih, uz pomoć svojih roditelja, njeguju i usavršavaju. 


Utjecaji

Roditelji najaktivnije sudjeluju u djetetovom odrastanju. Oni mogu prvi prepoznati djetetove sklonosti, usmjeriti dijete i potaknuti ga. Dijete nema dovoljno znanja niti životnog iskustva da bi znalo što je za njega najbolje, stoga je tu roditelj koji će mu pomoći otkriti ono što ga zanima ili što bi za njega bilo najbolje.

Ovdje treba biti oprezan. Roditelji katkad znaju poistovjećivati svoj životni put s djetetovim, zahtijevati od djeteta da nastavi tim putem ili ga odgovarati od nekog zvanja. To je zbunjujuće za dijete koje u školi, putem medija ili iz okoline dobiva suprotne informacije; da svako zvanje može biti dobro, zanimljivo i isplativo. Dopustite svojem djetetu da slobodno promišlja o svojem budućem zvanju, uz pozitivne razgovore i nenametljive savjete.

Otkrivanje, poticanje i usmjeravanje sklonosti djeteta zahtijeva dodatni angažman. Ukoliko dijete pokazuje ljubav prema sportu, možda će više puta odustajati prije negoli se "pronađe" u nekom individualnom ili ekipnom sportu. Ako dijete pokazuje interes prema znanosti, dobro je uključiti ga u radionice putem kojih, uz igru, može razvijati svoj talent. 

Važne osobine

Budući uspjeh u poslu ovisi o razumijevanju samoga sebe.

Svaki pojedinac posjeduje brojne osobine po kojima se razlikuje od drugih ljudi. Neke od tih karakteristika su izuzetno važne za izbor zanimanja. To su sposobnosti, karakterne osobine, individualno iskustvo i zdravstveno stanje.

Po sposobnostima se najviše razlikujemo jedni od drugih. One nam omogućuju usvajanje znanja i vještina za uspješno obavljanje različitih poslova. Sposobnosti su tjelesne, osjetne, psihomotorne i intelektualne.

Tjelesne sposobnosti vezane su prije svega uz funkciju tjelesnih organa, našu snagu, izdržljivost i otpornost.

Osjetne sposobnosti koje su važne za izbor zanimanja su: vidne (oštrina vida, razlikovanje boja, širina vidnog polja), slušne, osjetljivost njuha i okusa, ravnoteža, prepoznavanje dodirom.

Psihomotorne sposobnosti povezane su s obavljanjem različitih jednostavnih i složenih pokreta te spretnošću; brzina reagiranja, mirnoća i spretnost ruku, nogu i prstiju, motorna usklađenost pokreta s vidnim ili slušnim podražajima.

Intelektualne sposobnosti su složenije mentalne funkcije. One se očituju u uspješnosti shvaćanja i povezivanja, rješavanja problema, mogućnosti promjene načina razmišljanja u različitim okolnostima, opažanju, zamišljanju, razumijevanju...

Uz to, za prepoznavanje adekvatnog budućeg zvanja treba uzeti u obzir i osobitosti temperamenta.

Odabir

Izbor zanimanja jedna je od najvažnijih, a katkad i najtežih odluka koju čovjek donosi u životu jer utječe na cijeli život. 

Uvijek ima djece koja se teško opredjeljuju. Njima treba pomoć, ohrabrenje i više truda kako bi ih se motiviralo i usmjerilo. 

Svako zvanje zahtijeva trud i ulaganje, a pravo zanimanje je ono kojemu smo skloni, ali i kojemu smo se spremni posvetiti. Dobri temelji su stvaranje radnih navika kroz obaveze u obitelji, odgovorno ponašanje prema školi i društvu.

Naravno, treba misliti i na ono što određeni posao može pružiti. Ali, školovanje za koje se odlučimo ne znači nužno i da je to naša sudbina. Danas je moguće i prekvalificirati se, posvetiti se onome što volimo, raditi na sebi. 

Sreća ne ovisi o zvanju, nego dobro odabrano zvanje bitno utječe na osobnu sreću.

Doznaj koje zvanje odgovara tvojoj osobnosti i sposobnostima ispunjavanjem upitnika (koji je dostupan na linku ispod).
http://mrav.ffzg.hr/zanimanja/upitnik/upitnik.htm

 

[više]

8.3. MEĐUNARODNI DAN ŽENA Vijest ima dokument u privitku

Autor: MIRJANA ČELAR, 7. 3. 2015. 19:00

[više]

SVE ŠTO TREBAM ZNATI O ŽIVOTU...

Autor: MIRJANA ČELAR, 27. 2. 2015. 09:27

           
Sve što treba znati o tome kako valja živjeti, što činiti i kakav biti, nauči se još u vrtiću. Mudrost ne čeka na vrhu planine niti na kraju dugog uspona školovanja, već se krije u pješčaniku dječjeg igrališta. Sve što treba znati o životu nauči se još u vrtiću.
Evo što se tamo nauči:
 
Sve podijeli s drugima.
Igraj pošteno.
Ne tuci ljude.
Svaku stvar vrati gdje si je našao.
Počisti za sobom.
Ne uzimaj što nije tvoje.
Kad nekog povrijediš, ispričaj se.
Peri ruke prije jela.
Pusti vodu u zahodu.
Topli keksi i mlijeko su zdravi.
Živi uravnoteženo: malo uči, malo razmišljaj, crtaj, slikaj, čitaj, pjevaj i pleši,
igraj se i radi – svaki dan od svega pomalo.
Svakog poslijepodneva odspavaj.
Kad izađeš u svijet, budi oprezan u prometu, drži se za ruke i ne udaljavaj 
se od svog druga.
Ne zaboravi da čudo postoji. Sjeti se sjemenke u plastičnoj čašici: korijen je
krenuo u dubinu, stapka u visinu. Nitko ne zna zašto i kako, ali tako je i
sa svima nama. Sjeti se i jedne od prvih riječi koje si čuo i naučio, možda
najveće i najvažnije od svih riječi – VIDI.
 
Sve što treba znati sadržano je negdje u ovom popisu. I zlatno pravilo, i ljubav, i temeljna pravila higijene, ekologija, politika, ravnopravnost i zdrav život.
Uzmi bilo koje od ovih pravila, dodaj mu teške, odrasle i zvučne riječi, primijeni ih na život svoje obitelji, posao, državnu politiku, svijet u kojem živiš i vidjet ćeš da će pravilo uvijek ostati jasno, točno i čvrsto.
Velika je istina da, ma koliko već odrasli – kad izađemo u svijet, najbolje je držati se za ruke i ne udaljavati se od svog prijatelja! 
 
[više]

21.2. MEĐUNARODNI DAN MATERINJEG JEZIKA

Autor: MIRJANA ČELAR, 20. 2. 2015. 09:30

 
HRVATSKI JEZIK
                                                                                           
                                                          Vladimir Nazor
 
U tebi sam vijek svoj proživio,
 
Drevni i lijepi jeziče Hrvata:
 
Rođen na morskom pragu tvojih vrata,
 
Polako sam te, uz trud, osvojio.
 
 
Povede ti me i gdje nisam bio.
 
Na vrhu gore i na kraju gata,
 
U kolibici, u kući, od zlata.
 
Svuda je meni glas tvoj žuborio.
 
 
Htio sam biti glazbalo na kome
 
Zvuče ko žice, mirišu ko cvijeće,
 
Rojevi riječi u govoru tvome.
 
 
Pa, uzdignut nad zipkom i nad grobom
 
Da u tebi dišem i da živim s tobom,
 
I onda, kada me više biti neće.
 
 
[više]

VI, VELIKI!!! „Svi odrasli su najprije bili djeca (ali se malo njih toga sjeća)“ Antoine de Saint-Exupéry

Autor: MIRJANA ČELAR, 18. 2. 2015. 10:18

Vi, veliki, 
Poslušajte jednom djecu! 


Predugo ste slušali stručnjake 
I filozofe, direktore i generale. 
Predugo ste vjerovali u imetak i moć, 
U napredak i oružje.


Sve se mijenja kad pogledamo djecu. 
Jer dijete otkriva ono 
Što nam svijet daje da zaboravimo: 
Čudo svega što živi. 


Vi, veliki, 
Uzmite dječje oči 
Da gledate život drugačije. 


Uzmite dječji san 
Za izgubljenim rajem. 

Uzmite dječji smiješak 
I njegovu radost zbog malih stvari, 

Uzmite dječje srce 
Da vjerujete u ljudsku ljubav.

 

                                Phil Bosmans

 

[više]

14.2. DAN ZALJUBLJENIH Vijest ima dokument u privitku

Autor: MIRJANA ČELAR, 13. 2. 2015. 14:18

Voljeti se - to ne znači gledati se međusobno,

već zajedno gledati u istom smjeru...

                                              S. de Exupery

[više]

7.2. - MEĐUNARODNI DAN ŽIVOTA Vijest ima dokument u privitku

Autor: MIRJANA ČELAR, 7. 2. 2015. 10:56

[više]

DVA VUKA U NAMA...

Autor: MIRJANA ČELAR, 6. 2. 2015. 14:35

Jednom davno, neki je stari Cherokee svome unuku ispričao jednu životnu istinu:

- U nutrini svakog čovjeka vodi se bitka, kao borba između dva vuka. Jedan vuk predstavlja zlo: bijes, zavist, ljubomoru, pohlepu, aroganciju, krivnju, srdžbu, egoizam...

Drugi vuk predstavlja dobro, predstavlja ono što pruža: užitak, mir, ljubav, nadu, vedrinu, poniznost, ljubaznost, dobrohotnost, srdačnost, darežljivost, istinu, suosjećanje, vjeru...

Mali Indijanac se zamisli. Sve svoje misli usmjeri na dubinu djedovih riječi te ga zapita: 
- Koji vuk na kraju pobijedi?

 

Djed odgovori: - Pobjeđuje uvijek onaj kojega hraniš!

[više]

ZA RODITELJE - 45 SAVJETA Vijest ima dokument u privitku

Autor: MIRJANA ČELAR, 4. 2. 2015. 12:13

[više]

10 TOPLIH IZRAZA

Autor: MIRJANA ČELAR, 30. 1. 2015. 12:29

 

[više]

Novi početak Vijest ima dokument u privitku

Autor: MIRJANA ČELAR, 19. 1. 2015. 13:38

Dragi učenici, roditelji i kolege/ice,

želim vam sretno, uspješno i produktivno novo obrazovno polugodište.

Trenirajte srcem - svaki novi početak pozitivan je pomak!

- Potreba za stvaranjem je ta koja potiče potrebu za promjenom…

- Ostavi trag…

- Najduži put počinje prvim korakom…

- Ne odustaj od svojih snova…

                                                               Pedagoginja 

[više]

Blagdanska čestitka

Autor: MIRJANA ČELAR, 24. 12. 2014. 12:20

U tijelu zdravlje, u duši mir, u mislima radost, u srcu vedrina i radost, u radu uspjeh te puno sreće i lijepih snova nek´ vam donese Božić i godina nova!

                                                   Od srca želi vaša pedagoginja

 

[više]

Savjeti roditeljima

Autor: Boris Aračić, 18. 11. 2014. 13:56

1. Moje su ruke male - molim vas, ne tražite savršenstvo kad god namještam krevet, crtam ili bacam loptu. Moje su noge kratke - molim vas, usporite kako bih mogao/mogla ići u korak s vama.

2. Moje oči, poput vaših, nisu vidjele svijeta - molim vas, dopustite mi da uz vašu zaštitu istražujem, nemojte me nepotrebno sputavati.

3. Kućnih poslova će uvijek biti. Ja sam malen/malena samo za kratko vrijeme - molim vas, uzmite si vremena da me poučite o ovom čudesnom svijetu. Činite to rado.

4. Moji su osjećaji krhki, stoga budite osjetljivi na moje potrebe i nemojte mi zanovijetati cijeli dan. (Ni vi ne biste voljeli da netko stalno gunđa zbog vaše radoznalosti). Postupajte sa mnom onako kako biste željeli da se s vama postupa.

5. Ja sam poseban Božji dar. Čuvajte me onako kako Bog to želi - držite me odgovornom za moja djela, dajte mi smjernice u životu, grdite me s ljubavlju.

6. Da bih rastao/rasla, vaše mi pohvale nisu nužne, ali mi je ohrabrenje neophodno. Molim vas, imajte mjeru kad kritizirate. Zapamtite, možete kritizirati ono što radim bez da kritizirate mene.

7. Molim vas, dajte mi slobodu da odlučujem za sebe. Dozvolite mi neuspjeh kako bih mogao/mogla učiti na svojim greškama. Tako ću jednog dana biti spreman/spremna donositi prave odluke koje od mene život traži.

8. Nemojte popravljati za mnom jer se tada osjećam kao da moj trud nije zadovoljio vaša očekivanja. Znam da je to teško, ali molim vas, nemojte me uspoređivati s mojim bratom ili sestrom. Ili s drugom djecom.

9. Ne bojte se otići na vikend bez mene. Djeca se trebaju odmoriti od svojih roditelja isto kao što roditelji trebaju odmor bez djece. Osim toga, to je izvrstan način da nama djeci pokažete da vam je itekako stalo do vašeg bračnog zajedništva.

10.  Nemojte me razmaziti. Vrlo dobro znam da ne mogu imati sve što želim. Ja vas samo iskušavam.

11. Nemojte sa mnom na silu. To me uči da se jedino sila uvažava. Radije ću reagirati na uputu.

12. Nemojte biti nedoslijedni. To me zbunjuje i tjera me na to da pobjegnem od svake obveze.

13. Nemojte obećavati. Možda nećete moći izvršiti svako obećanje pa ću izgubiti vjeru u vas.

pedagoginja Mirjana Čelar

[više]

Dragocjeno vrijeme

Autor: Boris Aračić, 18. 11. 2014. 13:53

Bojažljivim glasom i očima ispunjenim ljubavlju dječačić pozdravi oca koji se vratio s

posla. - Tata, koliko zaradiš za jedan sat?

Prilično iznenađen, pogledavši svog dječaka blistavim pogledom, otac odgovori: - Nemoj me sada gnjaviti. Umoran sam.

- Ali, tata, samo mi reci, molim te! Koliko zaradiš za jedan sat? - navaljivao je dječak.

Otac je na koncu popustio odgovorivši: - Dvadeset dolara na sat.

- OK, tata. Možeš li mi posuditi deset dolara? - upitao je dječak.

Pokazujući svoj umor i izrazitu uznemirenost, otac je viknuo: - Znači, zato si me pitao koliko zaradim, zar ne? Idi spavaj i ne dosađuj mi više!

Već se smračilo i otac je razmišljao o onome što je rekao, osjećao se krivim. Možda je njegov sin želio nešto kupiti. Konačno, želeći sebi olakšati misli, otac je otišao u sinovu sobu. - Spavaš li, sine? - upita otac.

- Ne, tata. Zašto? - upita dječak drijemajući.

- Evo novac koji si tražio - reče otac.

- Hvala, tata! - obradova se sin. Stavi svoju ruku pod jastuk i izvadi nešto novca. - Sad imam dovoljno! Imam dvadeset dolara! - reče.

Otac se zagleda u sina pokušavajući odgonetnuti što se događa. - Tata, hoćeš li mi prodati jedan sat svoga vremena?

 

“Krivi smo za mnoge propuste i pogreške, ali naš je najveći zločin zlostavljanje djece, negiranje temelja života. Mnoge stvari mogu čekati, ali djeca ne mogu. Njima ne možemo odgovoriti „sutra”, oni traže „danas“.

                               Gabriela Mistral

[više]

DJECA UČE ŠTO DOŽIVLJAVAJU

Autor: Antonia Radeljak, 10. 6. 2014. 21:27

Dijete koje doživljava neprijateljsko ponašanje, uči se svađati.

Dijete koje doživljava ravnodušnost, uči se biti usamljeno.

Dijete koje doživljava kritiku, uči se osuđivati druge.

Dijete kojem se često prigovara, ne može primijetiti da ga okolina voli.

Ako se neko dijete ismijava, ono se uči povučenosti.

Dijete koje doživljava sramotu, uči se stidjeti samoga sebe.

Dijete koje doživljava toleranciju, uči se strpljivosti.

Ako se dijete ohrabruje, ono se uči samopouzdanju i sigurnosti.

Ako dijete doživljava pohvalu, ono uči primjećivati i cijeniti dobro.

Dijete koje doživljava poštenje, uči se pravednosti.

Ako dijete živi sa sigurnošću, ono se uči povjerenju.

Ako dijete doživljava odobravanje, ono se uči biti zadovoljno sa sobom.

Dijete sa kojim se razgovara, uči se da samostalno razmišlja.

Dijete koje doživljava da se roditelji vole, uči da je obitelj zajednica ljubavi.

Ako dijete živi sa prihvaćanjem i zadovoljstvom, ono uči pronalaziti ljubav u cijelom svijetu.

 

[više]

Malo smijeha.. :-)

Autor: Antonia Radeljak, 10. 6. 2014. 21:23

7 razloga da ne počinjete svađu s djecom:

Jedna djevojčica priča o kitovima s učiteljem.

Učitelj objašnjava kako je nemoguće da kit proguta čovjeka, jer iako je to jako veliki sisavac, ima jako malo grlo.

Djevojčica reče kako je Jonu progutao kit.

Iritiran, učitelj ponovi kako je nemoguće da kit proguta čovjeka.

Tad će djevojčica "Kad stignem u raj pitat ću Jonu".

Učitelj upita: "A što ćeš ako je Jona završio u paklu?"

Djevojčica odgovori: "Onda ga ti pitaj".

 

Teta u vrtiću ide od djeteta do djeteta i gleda što crtaju.

Dođe do jedne djevojčice koja vrijedno slika i upita je što to crta.

Djevojčica odgovori: "Crtam Boga".

Teta stane i kaže joj, "Pa, nitko ne zna kako Bog izgleda".

Djevojčica bez dvojbe: "Pa saznat ću uskoro".

 

Vjeroučitelj u nedjeljnoj školi priča o zapovijedima.

Nakon sto je objasnio zapovijed - poštuj majku i oca, učitelj upita: "Postoji li zapovijed koja nam kaže kako ćemo se ponašati prema braći i sestrama?"

Jedan dječak odgovori kao iz topa (najstarije dijete u obitelji),

"Ne ubij.."

 

Djevojčica promatra mamu koja pere suđe i primijeti par sijedih dlaka. Upita je znatiželjno: "Zašto imaš bijelih vlasi u kosi?"

Mama odgovori: "Svaki puta kada napraviš nešto loše i ja se od toga ne osjećam dobro, te zbog toga placem i tužna sam, dobijem po jednu bijelu vlas."

Djevojčica se malo zamisli nad tim pa upita:

"Mama, zašto je bakina kosa potpuno bijela?"

 

Djeca u školi objeduju. Kod jabuka piše natpis: "Uzmi samo JEDNU. Bog te gleda."

Malac pozove djecu kod košarice sa čokoladom: "Uzmite koliko hoćete. Bog gleda u jabuke!"

[više]

Arhiva naših vijesti   
 


Vrijeme


 

 

 
Zrnca mudrosti

"Knjiga nije hrana, ali je poslastica."

Tin Ujević  

 
Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

 
Korisni linkovi


 
Anketa
Koje polugodište unutar školske godine vam je draže?



 
Oglasna ploča
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 2. 2012.

Ukupno: 46985
Ovaj mjesec: 495
Ovaj tjedan: 221
Danas: 9
 
Kurikulum

 
Poveznice

 
Video

Dislajkam mržnju

Tuča na tanjuru

Pozdrav osmašima 2012/2013

Pozdrav osmašima 2011/2012

 
Dokumenti
 
 > Pedagoški kutak
CMS za škole logo
Osnovna škola Selca / Šetalište Rajka Štambuka 2 , HR-21425 Selca / os-selca.skole.hr / ured@os-selca.skole.hr
preskoči na navigaciju